Vov vov

01.12.2013 18:01

Hej alla glada vovvar och människor där ute.
Var ett tag sedan vi skrev men Matte har haft mycket att föra så vi har inte haft tid att skriva här.

Men på oss går det ingen nöd då Linda är hemma hos oss på dagarna så får komma ut.
Vi busar, kastar boll och springer.

Några kvällar har Matte tagit oss till Hunddagiset.
Finns en hundrastgård här i stan som man har öppnat en grupp som kallar sig hunddagiset.
Matte och Husse tar dit sina hundar och så får vi springa och leka med alla medans de står och pratar och håller koll på oss.
Jag Felix är helt i extas för jag älskar andra hundar och springer runt som en galning.
Jag Ludde är mer försiktig för jag gillar inte stora hundar.
De är lite farliga tycker jag fast Matte försöker förklara att de är snälla.

Idag har vi varit på julskyltning.
Jag Ludde bryr mig inte medans Jag Felix gillar inte massa folk.
Matte tränar mig att det är inte farligt så efter en stund gick det bra att gå där.
Först ville jag bara hem men fick allt vara kvar.
Vi fick varsin ny leksak idag av Matte.

Nu myser vi i soffan och har tända ljus.

Kram