Magsjuk

10.11.2013 17:16

Hej på er.
Jag Felix åkte på magsjuka.
Tyvärr så gjorde jag inne på natten, försökte verkligen väcka Matte men det gick inte så bra.
Ville inte ens dricka på dagen så Matte ringde till Veterinären.
Inget kul men jag var tvungen att åka dit.

Först så var det en som kolla på mig och jag ville bara där ifrån!!
Efter det så skulle jag ligga stilla på ett bord och de skulle röntga min mage.
Matte talade lugnande till mig så jag litade på henne.
Efter det så fick jag en nål i nacken där de droppade in vätska.
Kändes inte alls bra men Matte viskade lugnande till mig hela tiden så det gick bra.
Sov hela kvällen och natten men maten jag skulle äta ville jag inte ha.

Jag Ludde fick åka hem till Matte Jessica och sova på natten när Felix var sjuk.
Vill ju busa med honom men han blev bara arg på mig hela tiden.
Men när jag kom hem sen och han var bättre så ville han busa lite med mig igen.

Kram